Menu van de maand.

Menu van de maand april: Download hem hier

Ook de allergenenlijst.

Eten en drinken op school.

Op school is er de mogelijkheid om een gezonde, lekkere en evenwichtige warme maaltijd te nuttigen. De maaltijden worden in de centrale keuken in Diksmuide bereid. Uiteraard kan je ook een eigen lunchpakket meebrengen naar school en dit in de refter opeten. Boterhameters hebben ook de mogelijkheid om enkel soep te bestellen. De bestellingen soep en warme maaltijd worden dagelijks voor 9u door het secretariaat opgevraagd. In het kader van het gezondheidsbeleid drinken wij alleen water op school. Frisdranken zijn niet toegelaten.

Aan de boterhameters wordt een bijdrage aangerekend van 0,25 euro per dag voor het gebruik van de eetzaal (energie- en logistieke kosten).

Prijzen:

warme maaltijd