Kindercarnavalfuif op 19 februari!

Op vrijdag 19 februari organiseert de Vriendenkring van onze school terug de jaarlijkse kindercarnavalfuif. Zoals gewoonlijk vindt deze plaats in de zaal van de Sportplaneet, Brugsesteenweg 139. De kinderen kunnen er tussen 18.30u en 21u naar hartelust dansen en fuiven maar dienen wel begeleid te zijn van een volwassene. De inkom bedraagt 5 euro voor de kinderen (ouders betalen geen inkom) maar daar is ook een hapje en een drankje bij inbegrepen. Er is zelfs een heus frietkot aanwezig! Ook aan de ouders werd gedacht want gedurende de kindercarnavalfuif kunnen zij genieten van een natje en een droogje in de aparte bar voor hen voorzien. Een ideale gelegendheid om wat met elkaar te keuvelen, gezelligheid troef! Ondertussen wordt bij de kinderen een prins en prinses carnaval verkozen.

Hopelijk tot de 19de februari! U steunt er tevens de Vriendenkring mee.