Sjakie en de chocoladefabriek.

Op donderdag 9 februari vond het ouder-, grootouder-, en familiefeest plaats in onze school. Hieraan namen de kleuters deel alsook de kinderen van het eerste en tweede leerjaar. Het boek "Sjakie en de chocoladefabriek" van Roald Dahl werd met een eigen interpretatie met dansjes en vertellingen uitgebeeld. Als verwelkoming kreeg iedereen aan de ingang van de Oempa Loempa's een pralientje aangeboden (er mag al eens gezondigd worden op zo'n dag) en dat viel duidelijk in de smaak. De zaal was heel mooi aangekleed en versierd, de chocoladefabriek stond er en ook Willy Wonka was van de partij. Er werd gedanst dat het een lieve lust was, een streling voor het oog. Proficiat aan alle kinderen en de juffen! Meer foto's vind je in de fotogalerij.